Jesteśmy producentem najwyższej jakości rozwiązań dla przemysłu kolejowego.

Blisko 50 letnie doświadczenie i unikalna metodologia pracy, pozwalają nam optymalnie łączyć najnowsze trendy we wzornictwie, z technologią i ergonomią a pasja i profesjonalny zespół sprawiają, że rozwijamy się równie dynamicznie, co cała branża kolejowa

EQUINOX

Przeznaczenie
InterCity
Typ taboru:
Wagony bezprzedziałowe
Dowiedz się więcej

ICL Helix

Przeznaczenie
InterCity
Typ taboru:
Wagony bezprzedziałowe
Dowiedz się więcej

ICL przedziałowy

Przeznaczenie
InterCity
Typ taboru:
Wagony przedziałowe
Dowiedz się więcej

XEON

Przeznaczenie
Regio
Typ taboru:
Wagony bezprzedziałowe
Dowiedz się więcej

Wygoda

Ergonomia

Technologia

Precyzja

Certyfikowana jakość

Metodologia Ergo-tech

Ergo-tech to nasza autorska metodologia pracy nad rozwojem produktu oraz procesem  produkcyjnym. Jest innowacyjnym połączeniem różnych dziedzin w jeden harmoniczny proces. Tworzymy racjonalnie i etapami: począwszy od szczegółowych prac badawczo-rozwojowych, przez dobór nowoczesnych technologii i wzornictwa opartego o materiały przyjazne środowisku, po tworzenie finalnego produktu z uwzględnieniem wszystkich cech ergonomicznych.

Ergo-tech powstał  z myślą o naszych klientach, tak aby bezkompromisowo dbać o jakość finalnego produktu, jak i zapewnić systematyczną poprawę komfortu podróżowania pasażerom.

Dowiedz się więcej

Dział metalowy1

To tu wykonywane są wszystkie prace związane z metalowymi elementami foteli - zaczynając od cięcia, przez frezowanie, toczenie, gięcie, cięcie i wiercenie, na spawaniu i szlifowaniu elementów kończąc. Duża część tych prac jest wykonywana przy wsparciu zaawansowanej automatyki.

Malarnia2

Na tym etapie nanoszone są specjalne ochronne powłoki oraz malowane są wszystkie metalowe elementy i podzespoły, z których składany jest fotel.

Tapicernia3

Równolegle do prac nad elementami metalowymi, wykonywane są poszycia foteli. Krojeniem materiału zajmuje się najnowocześniejsza na rynku maszyna Cutter ale na ostatnim etapie, główną rolę w procesie szycia i tapicerowania odgrywa człowiek, i jego precyzyjna praca.

Montaż4

Tu odbywa się składanie produktu finalnego, z wcześniej zabezpieczonych podzespołów metalowych oraz elementów tapicerowanych. Fotele są montowane z najwyższą starannością, a dzięki wykwalifikowanej kadrze proces ten prowadzony jest bardzo szybko i sprawnie.

Końcowa kontrola jakości i wysyłka5

W Growagu niezależna kontrola obejmuje każdy etap procesu produkcji, a finalny jej etap polega na szczegółowym sprawdzeniu gotowego produktu tuż przed wysyłką do klienta. Dzięki temu mamy pewność, że produkty wyjeżdżające z naszej fabryki są zawsze zgodne z ustaloną wcześniej specyfikacją oraz najwyższej jakości.

Produkcja foteli - kluczowe momenty procesu

Podejście Ergo-tech to także optymalizacja czasu i systemu pracy. Wszystkie kluczowe procesy produkcyjne są wykonywane w Growag w jednym zakładzie. To nasza przewaga, która umożliwia  płynność i elastyczność procesu, a przede wszystkim pozwala monitorować jakość na każdym etapie produkcji.

Blisko <span>50</span><br>lat doświadczenia
Blisko 50
lat doświadczenia

Aktualności

TRAKO 2019 - Dziękujemy za przybycie!

Szanowni Państwo,

Pragniemy serdecznie podziękować za odwiedzenie naszego stoiska podczas 13. edycji Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO w Gdańsku.

Cieszymy się, że mogliśmy zaprezentować Państwu w tym roku nasze nowe linię foteli EQUINOX oraz SWIFT.

Dziękujemy za tak liczne przybycie i ogromne zainteresowanie naszą firmą oraz za wspólnie spędzony czas. Wierzymy, iż odbyte spotkania pozwolą nam na owocną współpracę oraz wzmocnienie dotychczasowych wspólnych działań na rzecz zadowolenia wszystkich Podróżnych.

Zapraszamy na kolejne wspólne Targi.
Zespół GFWW Growag Sp. z o.o.

Growag z certyfikatem według normy EN15085-2:2007!

Miło nam Państwa poinformować, że z końcem czerwca nasza firma otrzymała certyfikat, potwierdzający spełnienie wymagań normy EN15085-2, przyznany przez TÜV SÜD. Spełnienie restrykcyjnych wymogów normy EN15085-2 pozwala na wytwarzanie nowych elementów, z wykorzystaniem procesu specjalnego, jakim jest spawanie, w sektorze kolejnictwa. Uzyskany stopień CL1 umożliwia wykonywanie spoin sklasyfikowanych w klasie od CP A do CP D. Certyfikat to potwierdzenie najwyższego standardu warsztatu spawalniczego, jak i pracujących w nim specjalistów.

Pobierz certyfikat spawalniczy wg normy EN 15085-2:2007

Zaufali Nam